FSL STANDARDY 

SEZNAM VŠECH CVIKŮ

 

Cviky označeny písmeny A jsou hlavní cviky, cviky s označením B jsou alternativní cviky pro ty, kteří z nějakého důvodu nemohou provést hlavní cvik. Kdo nemá žádné omezení, tak doporučuji projít a splnit limity všech cvičení! 

  • A_SQUAT
    Dřep s osou tzv. Back Squat
  • B_SPLIT SQUAT
    Rozdělený dřep
  • A_DEADLIFT
    Mrtvý tah s osou
  • B_HEX BAR DEADLIFT
    Deadlift s hex barem
  • BENCH PRESS
    Tlak na lavici
  • A_MILITARY PRESS
    Tlak s osou nad hlavu
  • B_CORNER PRESS
    Jednoruční tlak osy opřené o zem
  • HORIZONTAL ROW
    Přítahy k pasu v horizontální rovině
  • A_PULL UP
    Přítah na hrazdě nadhmatem
  • B_CHIN UP
    Přítah na hrazdě podhmatem
  • KETTLEBEL SWING
    Dynamický cvik s kettlebellem
  • TGU - TURKISCH GET UP
    Tzv. Tuercký zdvih s Kettlebellem
  • SINGLE LEG RDL
    Jednoruční rumunský deadlift s kettlebellem

FSL STANDARDY 

Standardy jsou nastavené váhy a počty opakování u jednotlivých cviků, které je nutno splnit pro získání odznaku daného levelu. Váhy jsou nastaveny buď koeficientem k tvé tělesné váze nebo je počet opakování a váha pevně stanoveno. Koeficienty najdeš u jednotlivých cviků a levelů v tabulce. U některých silových cviků se můžeš v tabulce orientovat i dle  váhy, kterou dosáhneš při počtu 8 a 6 opakování. Zvládnutím váhy při 8 opakování jsi přibližně na 80% cílové váhy 1 REP. U šesti opakování jsi přibližně na 85%. Pokud zvládneš 6 nebo 8 opakování s váhou v daném levlu je předpoklad, že zvedneš cílovou váhu a máš splněno! 

Hlavní cvik - cíl je dosažení 1 opakování s danou váhou
Hlavní cvik - cíl je dosažení 1 opakování s danou váhou
Hlavní cvik - cíl je dosažení 1 opakování s danou váhou
Alternativní cvik místo military presu- cíl je dosažení 3 opakování s danou váhou
Hlavní cvik - cíl je dosažení počtu opakování v daném levelu
Hlavní cvik - cíl je 50 technických swingů s danou váhou dle levelu
Hlavní cvik - cíl je 8 opakovánís danou váhou dle levelu
Alternativní cvik místo dřepu - cíl je dosažení 8 opakování s danou váhou
Alternativní cvik místo deadliftu - cíl je dosažení 1 opakování s danou váhou
Hlavní cvik - cíl je dosažení 1 opakování s danou váhou
HORIZONTAL ROW - cíl je dosažení počtu opakování v daném levelu
Alternativní cvik - cíl je dosažení počtu opakování v daném levelu
Hlavní cvik - cíl je provést 3 opakování s danou váhou dle levelu

Tabulka cviků a silových standardů

Tabulka silových standardů pro muže a ženy dle váhy. Standardy prvních 7 cviků v tabulce jsou určeny koeficienem k osobní váze (BW). U posledních 6 cviků jsou stanoveny počty opakování a zátěž pevně v každém levelu bez ohledu kolik kdo váží. V tabulce je zobrazeno také jakou váhu bys měl zvládnout v určitém cviku a levelu při 8 a 6 opakování (reps), tak abys dosáhl splnění standardu. Níže si můžeš stáhnout standardy orientačně dle své váhy. Pokud bys chtěl standardy na míru přesně na svou váhu, tak se přihlaš do výzvy a já ti ji zašlu!

Přihlášení do FSL výzvy!

Zasláním přihlášky souhlásíte ze zpracováním výše uvedených údajů důležitých pro aktivní zařazení do FSL výzvy!