Program

Strength&Muscle 

 

PERIODIZOVANÝ LINEÁRNÍ 2 - 4 MĚSÍČNÍ PLÁN NA ROZVOJ ,,FUNKČNÍ" SÍLY A SVALOVÉ HYPERTROFIE.

Délka programu: Program je sestaven ze 2 dvouměsičních částí - mezocyklů.  Jeden mezocyklus je v délce 8 týdnů.  Přihlásit se můžete postupně na jednotlivé části. V každé části jsou v rámci programu 2 řízené tréninky s lektorem a jeden a více dodatečných tréninků pro maximalizaci efektivity s možností. Dodatečné tréninky budou navazovat na tréninky v programu a společně budou tvořit komplexní plán na rozvoj síly a přirustku svalů. Každý si může vybrat jak moc bude chtít trénovat. Individuální přístup zaručen. Více info níže. 

Termín 1. části: od 3. 9. do 27. 10. 2019 

Termín 2. části: od 29.10. do 22.12.2019

Každé úterý a čtvrtek od 18.00 do 19.00 hod.

Lektor: Marek Vinárek

Přihlášení je vždy na jednotlivou část (mezocyklus) programu. Není povinnost se přihlašovat na další části. 

Cena 2400 CZK / Mezocyklus 1* 

* Možnost úhrady také z fondů FKSP nebo za přispění zdravotní pojišťovny (dle typu pojišťovny).

Program se uskuteční pouze za předpokladu přihlášení minimálně 8 lidí.

Přednost mají absolventi některého z programů v roce 2019.

Garance individuálního a odborného přístupu!

VÍCE PODROBNOSTÍ O PROGRAMU

  • Tento program nabízí možnost odcvičení komplexního periodizovaného plánu na dobu až 4 měsíců. Pro ty, kteří chtějí mít progress a výsledky je potřeba měnit objem a intenzitu tréninku. V rámci programu a z a pomoci lineárně periodizovaného plánu můžete zvýšit objem tréninků na 3 až 4 x týdně (případně více). Díky tomu může dojít k lepšímu výsledku vašeho snažení.
  • Můžete také zůstat na základní frekvenci 2x týdně, která je spíše udržovací a je to doporučené miminum. 
  • Program je nastavený v základu na 2 měsíce / 2x týdně, jelikož je to nejčastější časová možnost většiny klientů. Ti však, kteří si najdou více času mohou využít dodatečných tréninků, které mohou odcvičit ve Fit Zóně v časech pro tzv. Open Gym nebo si zajít do některého z místních fitness a odcvičit si jej dle svých časových možností tam. 

Obsah Programu

  • 1. část (mezocyklus) bude zaměřen na rozvoj síly, která je důležitá pro další rozvoj. 
  • 2. část (mezocyklus) bude rozdělena na dva bloky. V prvnímpřejdeme ze silového režimu na silově vytrvalostní cvičení pro prokrvení svalů a zlepšení kondice. V druhé části začne první blok tréninku pro budovaní svalového rozvoje. 
  • Celý program je nastaven, aby splňoval funkční i strukturální cíle. Tzn. zlepšili jsme pohyb a pracovali na svalovém růstu. Součástí programu bude pohybová příprava na cvičení, odborný dohled, individuální přístup a případná výuka techniky cviků. 

Cíl programu

  • Cílem programu je sílový a svalový růst pro zdraví a kondici!

Cílová skupina:

  • pokročilí
  • IDEAL NUMBER OF TRAINING všechny, kteří chtějí pravidelně cvičit v malé skupině v privátním fitness
  • pro každého, kdo chce cvičit pro zdraví
  • tento program není výhradně mužskou záležitostí a je velice vhodný i pro ženy. 

Maximální počet uchazečů:

K zajištění maximální efektivity a osobnímu přístupu je program určen pro max. 8 osob

 

PLÁN PROGRAMU

Program je sestaven dle lineárně periodizovaného plánu. V tabulce můžete vidět znazorněn průběh programu. Pro ty, jenž využijí dodatečné tréninky je zde znázorněno doporučení kdy by měli trénink odcvičit. 

 

Přihlášení na program!

Vaše osobní údaje budou využity pouze k vyřízení vašeho přihlášení do programu!